Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dla Partnerów
Krediti.pl to serwis internetowy, który łączy osoby zainteresowane zaciągnięciem kredytu hipotecznego z ekspertami ds. kredytów hipotecznych.
Administratorem serwisu świadczącym usługi drogą elektroniczną jest Krediti Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa, NIP: 7011200367, REGON: 528366301, KRS: 0001100380, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 5000 zł.
Kontakt w sprawie Portalu możliwy jest pod adresem portal@krediti.pl.
Poniżej znajduje się regulamin opisujący zasady korzystania z Portalu.
§ 1 Definicje
-
Administrator - Krediti Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa, NIP: 7011200367, REGON: 528366301, KRS: 0001100380, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 5000 zł
-
Partner - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zajmująca się w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej świadczeniem usług związanych z doradztwem kredytowym, poradami kredytowymi lub wsparciem w procesie ubiegania się o kredyt. Partnerem może zostać agent pośrednika kredytu hipotecznego (wpisany do rejestru pośredników kredytowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego) lub pracownik pośrednika kredytu hipotecznego.
-
Polityka prywatności - polityka prywatności dostępna pod adresem: www.krediti.pl/
-
Regulamin - niniejszy regulamin dostępny pod adresem: www.krediti.pl/
-
Portal - serwis internetowy dostępny pod adresem http://krediti.pl/
-
Użytkownik - osoba fizyczna korzystająca z Portalu, zainteresowana zaciągnięciem kredytu hipotecznego.
§ 2 Postanowienia wstępne
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawieranej przez Administratora z Partnerem umowy o współpracę. Rozpoczęcie korzystania z Portalu musi być poprzedzone pełną akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu, co wiąże się z zawarciem umowy o współpracę bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
- Administrator świadczy na rzecz Partnera usługi drogą elektroniczną, które zostały określone w niniejszym Regulaminie.
- Z usług świadczonych drogą elektroniczną, mogą korzystać wyłącznie osoby pełnoletnie, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
- Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Partner oświadcza, iż jest uprawniony do świadczenia usług związanych z doradztwem kredytowym, poradami kredytowymi lub wsparciem w procesie ubiegania się o kredyt, które zamierza świadczyć dla Użytkowników Portalu.
- Usługi świadczone przez Administratora polegają na umożliwieniu zainicjowania kontaktu przez osobę zainteresowaną zaciągnięciem kredytu hipotecznego z Partnerem. Usługi polegają również na pozycjonowaniu Partnera i usług przez niego świadczonych na stronie krediti.pl, gdzie docierać będą osoby potencjalnie zainteresowane kredytem hipotecznym.
- Administrator zobowiązuje się do aktywnego poszukiwania osób potencjalnie zainteresowanych kredytem hipotecznym i kierowania ich na stronę Portalu, celem umożliwienia im skorzystania z usług świadczonych przez Partnera.
- Administrator zapewnia Partnerowi możliwość korzystania z Portalu, w szczególności umożliwia osobom zainteresowanym zaciągnięciem kredytu hipotecznego zainicjowanie kontaktu z Partnerem.
- Administrator nie jest stroną umów, jakie Partner zawiera z Użytkownikami, jak np. umów pośrednictwa finansowego ani stroną umów kredytowych, do których zawarcia dochodzi za pośrednictwem Partnerów.
- Usługi świadczone drogą elektroniczną na rzecz Partnera przez Administratora są płatne, ale tylko i wyłącznie w przypadku sukcesu, tj. wypłaty kredytu hipotecznego na rzecz Użytkownika, który skorzystał z usług świadczonych przez Partnera.
- Aby korzystać z Portalu Partner musi założyć konto na Portalu, uzupełnić profil eksperta, uzupełnić kalendarz dostępności bądź połączyć własny kalendarz google z kalendarzem dostępności na Portalu.
- Do korzystania z Portalu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Partnera. Wystarczające są:
- dostęp do internetu
- Standardowy system operacyjny
- Standardowa przeglądarka internetowa
- Posiadanie aktywnego adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego -
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Partnerowi i przekazu danych w związku z korzystaniem z Portalu, Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
-
Administrator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Portalu. Partner powinien poinformować Administratora o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Portalu.
§ 3 Konto Partnera
-
Partner może dokonać rejestracji konta Partnera na Portalu. Zapewnienie możliwości rejestracji konta, założenie konta oraz jego dalsze utrzymywanie jest usługą świadczoną nieodpłatnie.
-
Partner zobligowany jest uiścić opłatę na rzecz Administratora jedynie w przypadku sukcesu, a więc w momencie kiedy na rzecz Użytkownika, dla którego Partner świadczył swoje usługi, wypłacony zostanie kredyt hipoteczny lub jego część.
- Administratorowi nie przysługuje prowizja za kredyt, od którego Użytkownik odstąpił (zgodnie z uprawnieniami przysługującymi mu na mocy ustawy o kredycie konsumenckim). W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od umowy kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty kredytu w terminie 30 dni licząc od dnia wypłaty kredytu, Administratorowi nie przysługuje prowizja za kredyt, od którego Użytkownik odstąpił lub dokonał spłaty.
-
Usługi świadczone przez Administratora na rzecz Partnera będą bezpłatne do momentu, w którym Partner uzyska korzyści ze współpracy z Administratorem, a więc do momentu sukcesu opisanego w pkt 2.
-
Konto Partnera podlega ręcznej aktywacji przez Administratora. Administrator zachowuje prawo do weryfikacji wiarygodności Partnerów. W tym celu Administrator może zażądać od Partnera przedstawienia dodatkowych informacji, wyjaśnień lub dokumentów. Administrator zachowuje prawo do odmowy aktywacji konta Partnera. Konto Partnera może zostać dezaktywowane w sytuacjach opisanych w Regulaminie.
-
Rejestracja konta Partnera prowadzi do zawarcia z Administratorem umowy współpracy, na podstawie której Administrator świadczy na rzecz Partnera usługi drogą elektroniczną, a Partner realizuje świadczenia opisane w Regulaminie oraz płaci Administratorowi wynagrodzenie za sukces zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a każda ze stron może ją w każdej chwili wypowiedzieć z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
-
Jeśli uruchomienie kredytu na rzecz Użytkownika, z którym Partner nawiązał kontakt w trakcie obowiązywania Umowy oraz na rzecz którego świadczył swoje usługi, nastąpi po rozwiązaniu Umowy współpracy, to wynagrodzenie na rzecz administratora będzie płatne na takich samych warunkach jak w trakcie trwania umowy.
-
Partner zobowiązany jest do dbałości o poufność danych dostępowych do swojego konta.
§ 4 Płatności
- Świadczenie usług, o których mowa w niniejszym Regulaminie jest płatne.
- Wynagrodzenie należne Administratorowi od Partnera zależne jest od korzyści osiąganych przez Partnera w związku z korzystaniem z Portalu.
- Płatność Partnera na rzecz Administratora wymagana jest wyłącznie w razie sukcesu.
- Sukces definiowany jest jako wypłata całości lub części kredytu hipotecznego na rzecz Użytkownika, dla którego Partner świadczył swoje usługi i który to Użytkownik skontaktował się z Partnerem dzięki wyszukaniu go na portalu krediti.pl.
- Wysokość wynagrodzenia należnego Administratorowi za świadczenie usług na rzecz Partnera wynosi 0,6% (sześć dziesiątych procent) kwoty kredytu hipotecznego udzielonego na rzecz Użytkownika.
- Kwota wynagrodzenia jest kwotą brutto.
- Administrator na podstawie informacji przekazanych przez Partnera i Użytkownika o przyznanym i wypłaconym choćby częściowo kredycie, wystawi fakturę dla Partnera oraz załączy ją na koncie Partnera na Portalu.
- Faktura wystawiana będzie 25 każdego miesiąca i obejmować będzie wynagrodzenie należne Administratorowi za wypłacone w części lub całości kredyty w poprzednim miesiącu.
- Termin płatności wystawionej faktury wynosi 14 dni.
§ 5 Karta podarunkowa dla Użytkownika
- Partner przyjmuje do wiadomości, że Użytkownikowi, który zaciągnie kredyt hipoteczny za pośrednictwem Partnera wyszukanego na Portalu oraz spełni dodatkowe warunki, przysługuje wydanie karty podarunkowej do wykorzystania na portalu Allegro.
- Użytkownicy będą zatem zgłaszać Administratorowi fakt skorzystania z usług Partnera oraz fakt wypłaty kredytu oraz jej wysokości.
- Jakakolwiek próba nakłonienia Użytkownika przez Partnera do zaniechania przez niego zgłoszenia faktu, o którym mowa w pkt 2 jest stanowczo zabroniona.
§ 6 Kara umowna dla Partnera
- Wprowadza się karę umowną za zatajenie przez Partnera faktu zaciągnięcia kredytu przez Użytkownika (który umówił się na konsultacje z Partnerem poprzez kalendarz ustawiony przez Partnera na swoim profilu na portalu krediti.pl), dla którego Partner świadczył swoje usługi.
- Kara umowna wynosi 20 000 zł za każdy przypadek wskazany w pkt 1.
- Administrator zanim nałoży karę umowną na Partnera, będzie dążył do wyjaśnienia sprawy i załatwienia jej w sposób polubowny dążąc do rozliczenia z Partnerem zgodnie z §4 pkt 5 Regulaminu. Wyjątek stanowi sytuacja opisana w §5 pkt 3. W takiej sytuacji Administrator gdy tylko poweźmie uzasadnione przekonanie, że do takiej sytuacji doszło będzie dochodził kary umownej od Partnera.
§ 7 Wizytówka Partnera
- W ramach usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Partnera, Administrator zapewnia widoczność wizytówki Partnera na Portalu. Wizytówka widoczna jest na Portalu tak długo, jak długo Partner posiada konto i ulega usunięciu wraz z usunięciem konta.
- Wizytówka zawiera dane identyfikacyjne Partnera uzupełnione przez Partnera podczas rejestracji konta lub zmienione przez Partnera w późniejszym okresie.
- Partner ma możliwość edycji swojej wizytówki z wykorzystaniem narzędzi dostępnych po zalogowaniu się do konta Partnera.
- Publikując w ramach wizytówki określone treści (teksty, zdjęcia, grafiki itp.) Partner oświadcza, że jest uprawniony do ich rozpowszechniania w internecie, ich rozpowszechnianie nie narusza praw i dóbr osób trzecich oraz udziela Administratorowi nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji na ich rozpowszechnianie w celach marketingowych, w ramach materiałów drukowanych oraz w internecie, w szczególności na stronach internetowych, na Portalu, newsletterze oraz mediach społecznościowych, w tym również zgody na rozpowszechnianie w ten sam sposób swojego wizerunku udostępnionego w wizytówce.
- Administrator uprawniony jest do tworzenia na podstawie lub z wykorzystaniem treści, o których mowa powyżej, materiałów marketingowych w postaci drukowanej oraz elektronicznej, w szczególności postów lub kreacji reklamowych do wykorzystania w mediach społecznościowych. Administrator może opracowywać treści, modyfikować je, zestawiać z innymi treściami lub dokonywać jakichkolwiek innych przeróbek w celu przygotowania materiałów marketingowych.
§ 8 Kontakt z Użytkownikami
- W ramach usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Partnera, Administrator zapewnia Partnerowi możliwość komunikowania się z Użytkownikami za pośrednictwem Portalu. W szczególności umożliwia umówienie się przez Użytkownika z Partnerem na spotkanie online, odbycie spotkania oraz wymianę wiadomości za pośrednictwem Portalu.
- Spotkania online realizowane są za pomocą zewnętrznej platformy.
- Pierwszy kontakt z Partnerem inicjowany jest przez Użytkownika poprzez:
- Umówienie spotkania online,
- Wysłanie wiadomości na Portalu, - Użytkownik wyszukuje ekspertów kredytowych na podstawie lokalizacji, ocen, opinii, banków z którymi ekspert współpracuje, języków którymi się posługuje itd.
- Sposób w jaki następnie kontaktować się będzie Partner z Użytkownikiem lub Użytkownik z Partnerem pozostaje w gestii Użytkownika oraz Partnera. Głównym zadaniem Administratora pozostaje połączenie Partnera z Użytkownikiem Portalu. Gdy połączenie to zostanie zainicjowane, Administrator nie wpływa na dalsze relacje na linii Partner-Użytkownik, do momentu wypłaty kredytu hipotecznego oraz rozliczenia.
- Historia korespondencji z Użytkownikami przechowywana jest na koncie Partnera.
- Rola Administratora sprowadza się wyłącznie do udostępniania Partnerowi zasobów teleinformatycznych pozwalających na wymienianie wiadomości z Użytkownikami i przechowywanie historii korespondencji
- Partner zobowiązany jest prowadzić komunikację z Użytkownikami w sposób kulturalny, rzetelny, profesjonalny, zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży oraz z dołożeniem najwyższej staranności, jakiej można wymagać od profesjonalisty.
- Partner zobowiązany jest odpowiadać na wiadomości Użytkowników niezwłocznie.
- Partner zobowiązany jest zachować poufność korespondencji oraz informacji przekazywanych przez Użytkowników.
- Jeżeli Partner prowadzi dla Użytkownika proces kredytowy, Partner zobowiązany jest oznaczyć z wykorzystaniem zaprogramowanej w tym celu funkcji Portalu etap na jakim jest postępowanie - spotkanie inicjujące/wysłanie symulacji do klienta/przygotowywanie wniosku/złożony wniosek/kwota udzielonego kredytu/data wypłaty kredytu.
- Kontaktując się z Użytkownikami, Partner zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych oraz w zakresie działań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
§ 9 Baza klientów
- W ramach usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Partnera, Administrator zapewnia Partnerowi możliwość zarządzania bazą swoich klientów z wykorzystaniem narzędzi dostępnych po zalogowaniu do konta.
- Bazę klientów tworzą Użytkownicy, którzy zainicjowali kontakt z Partnerem za pośrednictwem Portalu.
- Partner jest świadomy, iż niektórzy Użytkownicy będą się kontaktować z Partnerem w celu potwierdzenia informacji uzyskanych od innego Partnera. W takiej sytuacji Partner udzieli profesjonalnego wsparcia Użytkownikowi. Dzięki profesjonalnemu wsparciu Partner będzie miał szansę na poprowadzenie dalszego procesu kredytowego Użytkownika jeśli tak zdecyduje Użytkownik, jak również będzie miał szansę na uzyskanie pozytywnej oceny oraz opinii.
- Tylko zarejestrowani Użytkownicy mogą wystawić ocenę Partnerowi.
- Partner jest zobowiązany zaniechać dalszych prób kontaktu z Użytkownikiem jeśli ten wyrazi taką wolę. Niedopuszczalne są uciążliwe działania marketingowe i namawianie Użytkownika do skorzystania ze swoich usług.
§ 10 Kalendarz
- W ramach usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Partnera, Administrator zapewnia Partnerowi możliwość korzystania z funkcji kalendarza dostępnego po zalogowaniu do konta.
- Partner może ręcznie uzupełniać terminy w których jest dostępny jak również ma możliwość podpięcia swojego kalendarza google.
- Partner zobowiązany jest uzupełnić swój kalendarz dostępności na Portalu, wyrażając zgodę i gotowość do odbywania spotkań z Użytkownikami we wskazanych przez siebie terminach dostępności.
- Partner zobowiązany jest uczestniczyć w spotkaniach umówionych przez Użytkowników na Portalu, chyba, że wcześniej Partner powiadomi Użytkownika o konieczności przesunięcia lub odwołania spotkania.
- Partner każdorazowo otrzyma informację na podany przez siebie adres e-mail oraz sms na telefon o umówionym i potwierdzonym przez Użytkownika spotkaniu.
§ 11 Opinie na temat Partnerów
- W ramach usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Partnera, Administrator zapewnia Partnerowi możliwość gromadzenia opinii na swój temat.
- Na Portalu mogą być publikowane opinie na temat Partnerów.
- Opinie na temat Partnerów może publikować Użytkownik, który posiada konto oraz umówił się na spotkanie z Partnerem.
- Administrator zastrzega sobie prawo dodania ocen i komentarzy na temat Partnera z innych źródeł, które uzna za wiarygodne.
- Jeżeli Partner uważa, że opublikowana przez Użytkownika opinia narusza jego prawa, dobra lub interesy, może zgłosić ten fakt wraz z uzasadnieniem Administratorowi, wysyłając wiadomość na adres kontakt@krediti.pl. Administrator rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni od ich otrzymania, odpowiadając na adres, z którego przyszło zgłoszenie.
§ 12 Przetwarzanie danych osobowych przez Partnera
- Partner jest samodzielnym, niezależnym administratorem danych osobowych Użytkowników, których dane osobowe przetwarza w związku z korzystaniem z Portalu.
- Partner zobowiązany jest przestrzegać przepisów w zakresie ochrony danych osobowych i ponosi w tym zakresie wyłączną odpowiedzialność niezależnie od Administratora.
- Partner korzysta przy przetwarzaniu danych osobowych Użytkowników z infrastruktury teleinformatycznej zapewnianej przez Administratora. Strony nie zawierają jednak umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, ponieważ w stosunku do tych samych danych osobowych Użytkowników, zarówno Administrator, jak i Partner występują jako samodzielni, niezależni od siebie administratorzy danych osobowych.
- Użytkownik, który zdecyduje się na zainicjowanie kontaktu z Partnerem musi podać niezbędne dane (imię i nazwisko, adres e-mail oraz nr telefonu). Dane te zostaną przekazane do Partnera. Od momentu przekazania danych Partner staje się samodzielnym i niezależnym od Administratora, administratorem danych osobowych Użytkownika.
- Partner zobowiązany jest realizować wobec Użytkowników obowiązki informacyjne, w szczególności obowiązek wynikający z RODO.
§ 13 Niedozwolone zachowania
- Partner zobowiązany jest korzystać z Portalu w sposób zgodny z prawem, Regulaminem oraz dobrymi obyczajami.
- Zakazane są, w szczególności, następujące działania:
- przesyłanie treści bezprawnych,
- wykorzystywanie Portalu do prowadzenia działań marketingowych innych niż dopuszczalne na podstawie Regulaminu,
- naruszanie prywatności innych Partnerów lub Użytkowników,
- próby uzyskania dostępu do zasobów nieprzeznaczonych dla Partnera,
- próby zaburzenia prawidłowego działania Portalu,
- próby pozyskiwania danych osobowych i finansowych Użytkowników do celów innych niż tematyka Portalu,
- naruszanie praw autorskich do elementów, treści Portalu,
- naruszanie zasad komunikacji z Użytkownikami opisanych w Regulaminie.
- przekazywanie Użytkownikom nierzetelnych, nieprawdziwych, niekompletnych lub wprowadzających w błąd informacji,
- utrudnianie przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego dotyczącego Partnera
- kierowanie bezpodstawnych zgłoszeń dotyczących publikowanych opinii o Partnerze
- prowadzenie z wykorzystaniem Portalu działań noszących znamiona czynów nieuczciwej konkurencji
- posługiwanie się przez Partnera nieprawdziwymi, nierzetelnymi, niekompletnymi lub wprowadzającymi w błąd informacjami na własny temat
- świadczenie usług związanych z pośrednictwem dot. Kredytów hipotecznych bez spełnienia niezbędnych do tego wymogów prawnych -
W razie stwierdzenia niewłaściwego korzystania z Portalu przez Partnera, Administrator wysyła do Partnera upomnienie. Administrator może również czasowo dezaktywować konto Partnera do czasu wyjaśnienia sprawy z Partnerem.
-
W razie powtórnej niedozwolonej aktywności Partnera lub rażącego złamania obowiązujących reguł, Administrator może wypowiedzieć umowę współpracy z Partnerem ze skutkiem natychmiastowym, co powoduje utratę dostępu Partnera do swojego konta na Portalu.
§ 14 Reklamacje
-
W razie złożenia przez Użytkownika reklamacji dotyczącej Partnera, Partner zobowiązuje się współpracować z Administratorem przy obsłudze procesu reklamacyjnego w celu zachowania pozytywnego doświadczenia Użytkownika związanego z korzystaniem z Portalu, zachowania dobrego imienia lub renomy Administratora.
-
Administrator nie jest stroną jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych dokonywanych między Użytkownikiem a Partnerem w szczególności dotyczących pośrednictwa dot. kredytów hipotecznych. Wszelkie roszczenia z tytułu takich czynności Użytkownik będzie mógł dochodzić bezpośrednio od Partnera. Partner ponosi całkowitą i niepodzielną odpowiedzialność z tytułu opisanych roszczeń. Rola Administratora sprowadza się do umożliwienia wyszukania odpowiedniego Partnera przez Użytkownika oraz do umożliwienia zainicjowania kontaktu pomiędzy osobą zainteresowaną zaciągnięciem kredytu hipotecznego a Partnerem, który profesjonalnie zajmuje się pośrednictwem w zakresie kredytów hipotecznych.
-
Reklamacje Partnera związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną przez Administratora mogą być składane drogą elektroniczną na adres reklamacja@krediti.pl
-
Reklamacja powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Partnera, opis okoliczności, których dotyczy reklamacja oraz żądania Partnera związane z reklamacją.
-
Administrator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od doręczenia reklamacji.
-
Jakakolwiek odpowiedzialność Administratora związana ze świadczeniem usług drogą elektroniczną na rzecz Partnera ograniczona jest do kwoty zapłaconego przez Partnera wynagrodzenia za świadczenie przez Administratora na rzecz Partnera usług drogą elektroniczną.
§ 15 Dane osobowe i prywatność Partnera
-
Administratorem danych osobowych Partnera jest Administrator.
-
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Partner może kontaktować się pod adresem e-mail portal@krediti.pl
-
Dane osobowe Partnera przetwarzane są przez Administratora w celu świadczenia usług drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy), w celach archiwalnych na potrzeby dochodzenia, ustalenia lub obrony roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora) oraz w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązków podatkowo-księgowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami prawa podatkowego.
-
Jeżeli Partner składa reklamację, dane osobowe Partnera przetwarzane są również przez Administratora w celu obsługi procesu reklamacyjnego oraz w celach archiwalnych na potrzeby dochodzenia, ustalenia lub obrony roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora).
-
Dane osobowe Partnera przechowywane są do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń związanych z usługami świadczonymi drogą elektroniczną, a w zakresie jakim dane znajdują się w dokumentacji księgowej – do czasu upływu terminu, przez który przepisy prawa nakładają na Administratora obowiązek przechowywania dokumentacji księgowej.
-
Portal wykorzystują technologię plików cookies oraz inne, podobne technologie śledzące.
§ 16 Pozostałe postanowienia
-
Administrator może przenieść prawa lub obowiązki związane z Portalem na osobę trzecią bez uzyskiwania zgody Partnera.
-
Regulamin może podlegać zmianom z ważnych powodów takich jak zmiany prawne, technologiczne lub biznesowe. O planowanej zmianie Regulaminu Partner, który posiada konto jest wcześniej powiadamiany za pośrednictwem poczty elektronicznej. W razie braku zgody na wprowadzone zmiany, Partner może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów zaprzestać korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora, w tym wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym umowę z Administratorem.
-
Wszelkie spory związane z Portalem rozstrzyga sąd właściwy ze względu na miejsce siedziby Administratora.